
10.06.2026
Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi Tıp Fakültesi Simülasyon Merkezi'nde (KÜSAM) öğretim üyelerine yönelik tanıtım ve uygulamalı eğitim gezisi düzenlendi. Katılımcılar beceri laboratuvarlarını ve hastane simülasyon alanlarını gezerek maket ve simülatörler üzerinde uygulamalı çalışmalar gerçekleştirdi.
Devamını Oku →

13.02.2026
Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi Tıp Fakültesi bünyesinde kuruluşu tamamlanan Simülasyon Merkezi törenle açıldı. Açılış törenine Kütahya Valisi Musa IŞIN, milletvekilleri, KSBÜ Rektörü Prof. Dr. Ahmet TEKİN ve diğer protokol üyeleri katıldı.
Devamını Oku →

26.08.2025
Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi (KSBÜ) Tıp Fakültesi bünyesinde kuruluş çalışmaları tamamlanmak üzere olan Simülasyon Merkezinde, il dışından gelen uzmanlarca modern medikal simülasyon teknolojileri kullanılarak "Klinik Beceri Simülasyonları Eğitici Eğitimi" düzenlendi.
Devamını Oku →